尋日返教會Angel送左個放衣物既壓縮袋比我,換季果時可以試下用lu
之後漫無目的咁行返屋企,
原本諗住買d可以存放好d衫呀物件既家居用品,但一諗起自己間房,
就無晒心機lu!!
可能已經有少少步入秋天,覺得呢兩日都有d微風,好舒服!!!!
望上天空,好耐未試過見到香港有咁澄明既天空,好靚!!!
有時咁樣,租碟睇下、執下屋又一日都唔錯啊!
今日放工收到朋友買比我既手信(其實唔止咁少喇,但我最偏愛呢樣,好得意!!多謝晒!!)
不過全部都係食既野,死啦,唔好引誘我..........
其實我都一樣好想去旅行,短短既旅行,真係好似叉左電咁!!!個人會精神好多好多.......
汽水包裝黎ga,入面好多好多野食,我唔捨得開,驚開左包唔返咁靚!!!!
*雖然係之前既事,
起碼我知道原來我唔開心,有人願意比我呻、會記得,感覺真的好好!!!!