手信 ---未分類                                                   2008 年 9 月 29 日  星期一   晴天
 
 

尋日返教會Angel送左個放衣物既壓縮袋比我,換季果時可以試下用lu

之後漫無目的咁行返屋企,

原本諗住買d可以存放好d衫呀物件既家居用品,但一諗起自己間房,

就無晒心機lu!!

 

可能已經有少少步入秋天,覺得呢兩日都有d微風,好舒服!!!!

望上天空,好耐未試過見到香港有咁澄明既天空,好靚!!!

有時咁樣,租碟睇下、執下屋又一日都唔錯啊!

 

今日放工收到朋友買比我既手信(其實唔止咁少喇,但我最偏愛呢樣,好得意!!多謝晒!!)

不過全部都係食既野,死啦,唔好引誘我..........

其實我都一樣好想去旅行,短短既旅行,真係好似叉左電咁!!!個人會精神好多好多.......

汽水包裝黎ga,入面好多好多野食,我唔捨得開,驚開左包唔返咁靚!!!!

 

 

*雖然係之前既事,

起碼我知道原來我唔開心,有人願意比我呻、會記得,感覺真的好好!!!!

  



發表時間:2008-09-29 11:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言