學跳舞 ---茶餘飯後大小事                                                   2008 年 10 月 2 日  星期四   晴天
 
 

今日做到頭暈暈,真係做到個頭好痛.......

 

唉,點解要打風!我星期六要去玩架!

希望星期六會有好天氣!

始終等左好耐,而且如果打成風,我都唔知有無得退錢﹖

如果退錢應該去邊度搞手續!!!!!!

 

放工飯都未食就趕去學跳舞,

我覺得如果學得識,我跳腰應該會好幼!!!不過我好笨.........始終左右腳唔協調!!!!

我諗應該要將勤補絀!!!!但我連步法係點都唔記得

但如果識,應該幾好玩!!!!哈哈~~

 

我記得大大小小既人都話我個bg music好聽(有人覺得唔好聽都唔定,哈哈)

其實佢係日本卡通"生肖奇緣",好似叫"for fruitbasket"

我覺得個旋律好舒服,感覺好澄靜呢!!!

 

我說了離別 不會傷悲
這是我對你 唯一的欺騙

  



發表時間:2008-10-02 11:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言