太過現實 ---未分類                                                   2008 年 10 月 28 日  星期二   晴天
 
 

記得之前有位朋友同我講,

如果你覺得將來自己接受到既話,你就即管做,

但相反,如果你覺得唔得,唔好意思,呢場比賽你輸唔起....

 

有時候忠言總是逆耳的,

我也有試過只想聽我想聽的,只想人教我接受到的方法,

可是回想,這的確是我想要的嗎﹖

如果我只有60歲命,我人生已經過了3分之1了,

餘下的日子,我要選擇快樂定難過的呢﹖

 

今晚忽然想起以前很多很多的事....

有一個不太熟的朋友要結婚了

朋友說我變得現實了,

是自己想要的還是世界所迫??

 

星期六唱k唱左呢首歌:

唯求好姊妹 抱我一抱
唯有我聽過你對我哭訴
蜜運後又離又合 苦心得好報
有聽你勸告 不要計數
他錯了要故意扮成糊塗
終於你守得到怎麼我和我的他 忍不到

  



發表時間:2008-10-28 10:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言