今日放學哥下落好大雨,冇傘既我當然唔知點做啦,哈哈!!XD落左去7-11買今日既lunch&dinner,洗左四十幾蚊,破產啦!!XP過左一陣,試下打俾Miss李睇下有冇多一把傘,竟然佢有,爆開心呀!!XOMiss李同我講左樣勁野俾我聽,雖然我不嬲都冇諗過有呢個人,但係以家好肯定佢冇呀!!開心..開心..開心..
Miss李,謝謝你哦!!! bo啜~~^333^
仲有21日..
`♣-[, 日 記 留 著 你 的 氣 味▒ ♥♥- ,,`*)S