今日見到佢,但係佢望住我既眼神好怪,又唔係好恐佈,係一D好可愛既眼神,我唔通仲放唔低,但係唔知點解呢排有好多關於佢既野係我身邊,每次我見到或者聽到,我都會好快就諗起佢,咁點呀,忘記又忘記唔到,我好辛苦呀!!
仲有23日..
`↘不敢正視你,只敢傻傻地愛你....