唔開心的事就唔好提啦!!!!等我介紹一下我的小寵物啦!!!!
在我4年班時,我養咗3隻小龜,一直養到現在,佢哋由好細隻養到現在大大隻,真係有d辛苦的!!!不過,睇到佢哋長大,真係好滿足的!!!!!^^
等我介紹一下我的3隻小龜啦!!!!
我個3隻小龜好好笑的,因為佢哋的身形分別係大,中,小,係唔係好好笑呢!!!!!哈哈!!!
最大個隻係男仔,佢個名叫呀包,
中間個隻係女仔,佢個名叫呀剪,
而最細個隻都係女仔,佢叫呀石。
我曾經睇過一套片,片內有3隻狗仔,佢哋個名叫呀包,呀剪,呀石,而我有3隻龜,所以我就幫佢哋改咗e個名啦!!!^^
遲d先比d相你哋睇啦!!!!^^
|