| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-04-15 |
我最害怕最緊張的英文終於派了,
還算ok吧! 做人要求還是不要太高比較好.
lunch with 詩& kaki,
我們在搗亂xdddd
詩 的飲料變成"香檳葡萄珍珠奶茶汁", 哈哈, 聽說味道不錯xd
勞煩人家替我們抹桌子真不好意思-3-
不過真的笑死我xddd
跳舞的時候很熱很熱""
我和rbk她們在分土耳其衫的時候miss才要看印尼.........
想不到後天便要優勝者表演了, 時間過得真快 - -
|
| 刊登時間:2008-04-15 10:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-04-14 |
要來的始終要來....
HIST 和 MATHS 終於揭盅了,
HIST感覺麻麻, MATHS...我無話可說了.
明明可以多拿5分!!! 我到底在做甚麼!!?
幸好, 還是有點安慰-v-
還有那死了很多人的英文......
今天放學要上那個英文TSA的課,
就像正式考一樣,
有點緊張啊! 不過中文剛個人短講完, 算是有個準備吧!
那份練習的編排真耍人...-3-
明天就是CL quiz了, 剛剛才"溫"完,
希望不要太難吧!
|
| 刊登時間:2008-04-14 10:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-04-13 |
我終於明白了,
原來, 學會取捨也很重要 -v-
很抱歉這兩天都沒有寫blog,
又懶了- -
其實也不全然是懶,
而是根本沒甚麼特別事值得去寫..
............只是藉口吧! 哈哈
好啦好啦, 也象徵式地寫一些吧! 不要說我無聊-3-
星期六到新街市跳舞,
很熱""印尼越跳越頹了, 怎麼辦!?? 22號就是了....實在很擔心/ \
看見miss不斷皺起眉頭, 我有點不知所措.....
之後miss替我們排新舞時, 突然走了, 大家都很愕然.
火炬只有25秒! 確實短得可憐. 幸好音樂還算不錯.
我在想像那天我穿起淺綠色裙橙色頭飾的樣子.....
今天終於完成了英文那篇proposal,
寫了4百多字 (不知有沒有數錯"")
當中所寫的問題是真的啊! 不是"老作".
一點也不想溫CL.....我的天!!
明天要上HIST了, 有預感會不太好............
不管了, 吃芒果去.
|
| 刊登時間:2008-04-13 07:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 10 日 星期四  |
| 2008-04-10 |
YoHo!* ut 終於完結, 好興奮好興奮><
等我報告下各科ge情況喇!! (喺未有結果之前, 所有野都係"應該")
1st day : 中文> 唔...唔係幾有信心, 希望唔好咁差.
中史> ok! 唔錯唔錯~
2nd day : 英文>做唔晒呀, 差4題....exam 嘅長度, test嘅時間. 佢想點-3-
不過算喇, 大把人陪我-3-
Science> 好易好易!!! 今次應該幾好-v-
3rd day : Maths> 有少少難, 不過都算ok (我覺得)
H!st> 有一題唔肯定啱唔啱, 其他都ok^^
today : Cved> ......................
Geog> 好似錯咗少少""
整體上都覺得ok, 掛?
期待派卷*
應間又要返去考新南威爾斯 ENG, 後日science.
考足成個禮拜呀我~
禮拜六跳舞輕鬆下喇* 印尼跳好d呀!!!

|
| 刊登時間:2008-04-10 02:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 5 日 星期六  |
| 2008-04-05 |
今朝6點幾俾雀仔聲"叫"醒咗. 
好好聽架~ ^^唔知點解 呢排屋企附近忽然 [大自然]咗好多,
多咗好多雀仔, 好似學校咁.
不過由於太眼訓ge關係, 我唔理, 繼續訓
7點8先起身...呢排真係訓唔得晏, 好似老人家咁, 唉....我唔要呀!!!><
今日唔知做乜, 老豆成日都黑住塊面, 好恐怖""
我都唔係好敢同佢講野.....
聽日要去拜山呀, 最憎d煙.....- -
我下晝咁樣同阿媽講 : "唉~聽日又要俾煙"攻"....真慘t^t"
跟住阿媽就用 好唔高興ge眼神 睥住我! 
.........................(我無言)
今日篇野咁散ge...?
算啦唔理, 話之佢.
|
| 刊登時間:2008-04-05 06:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 35 | »
|