tykmichelle
暱稱: michelle
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2009-02-09
2009-02-02
2009-01-27
2009-01-25
2009-01-02
文章分類
全部 (171)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Anna媽*!XANGA
LokYin`
MST Online
TracyWong's XANGA
Yahoo!
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 96
今日人氣: 3
累積人氣: 3294
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 15 日  星期二   和暖


2008-04-15

 

我最害怕最緊張的英文終於派了,

還算ok吧! 做人要求還是不要太高比較好.

 

lunch with 詩& kaki,

我們在搗亂xdddd

詩 的飲料變成"香檳葡萄珍珠奶茶汁", 哈哈, 聽說味道不錯xd

勞煩人家替我們抹桌子真不好意思-3-

不過真的笑死我xddd

 

跳舞的時候很熱很熱""

我和rbk她們在分土耳其衫的時候miss才要看印尼.........

想不到後天便要優勝者表演了, 時間過得真快 -  -

 

 

刊登時間:2008-04-15 10:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 4 月 14 日  星期一   清涼


2008-04-14

 

要來的始終要來....

HIST 和 MATHS 終於揭盅了,

HIST感覺麻麻, MATHS...我無話可說了.

明明可以多拿5分!!! 我到底在做甚麼!!?

幸好, 還是有點安慰-v-

 

還有那死了很多人的英文......

 

今天放學要上那個英文TSA的課,

就像正式考一樣,

有點緊張啊! 不過中文剛個人短講完, 算是有個準備吧!

那份練習的編排真耍人...-3-

 

明天就是CL quiz了, 剛剛才"溫"完,

希望不要太難吧!

 

 

刊登時間:2008-04-14 10:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 4 月 13 日  星期日   清涼


2008-04-13

 

我終於明白了,

原來, 學會取捨也很重要 -v-

 

很抱歉這兩天都沒有寫blog,

又懶了-            -

其實也不全然是懶,

而是根本沒甚麼特別事值得去寫..

............只是藉口吧! 哈哈

 

好啦好啦, 也象徵式地寫一些吧! 不要說我無聊-3-

 

星期六到新街市跳舞,

很熱""印尼越跳越頹了, 怎麼辦!??    22號就是了....實在很擔心/ \

看見miss不斷皺起眉頭, 我有點不知所措.....

之後miss替我們排新舞時, 突然走了, 大家都很愕然.

火炬只有25秒! 確實短得可憐. 幸好音樂還算不錯.

我在想像那天我穿起淺綠色裙橙色頭飾的樣子.....

 

今天終於完成了英文那篇proposal,

寫了4百多字 (不知有沒有數錯"")

當中所寫的問題是真的啊! 不是"老作".

一點也不想溫CL.....我的天!!

 

明天要上HIST了, 有預感會不太好............

 

不管了, 吃芒果去.

 

 

 

 

 

刊登時間:2008-04-13 07:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 4 月 10 日  星期四   晴天


2008-04-10

 

YoHo!*     ut 終於完結, 好興奮好興奮><

等我報告下各科ge情況喇!!  (喺未有結果之前, 所有野都係"應該")

  

1st day :  中文> 唔...唔係幾有信心, 希望唔好咁差.

                     中史> ok! 唔錯唔錯~

  

2nd day :  英文>做唔晒呀, 差4題....exam 嘅長度, test嘅時間.  佢想點-3-

                         不過算喇, 大把人陪我-3-

                      Science> 好易好易!!!  今次應該幾好-v-

  

3rd day :   Maths> 有少少難, 不過都算ok (我覺得)

                       H!st> 有一題唔肯定啱唔啱, 其他都ok^^

  

today :      Cved> ......................

                      Geog> 好似錯咗少少""

  

整體上都覺得ok, 掛?

期待派卷*

  

應間又要返去考新南威爾斯 ENG, 後日science.

考足成個禮拜呀我~

  

禮拜六跳舞輕鬆下喇* 印尼跳好d呀!!!

  

  

刊登時間:2008-04-10 02:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 4 月 5 日  星期六   晴天


2008-04-05

 

今朝6點幾俾雀仔聲"叫"醒咗.

好好聽架~ ^^唔知點解 呢排屋企附近忽然 [大自然]咗好多,

多咗好多雀仔, 好似學校咁.

不過由於太眼訓ge關係, 我唔理, 繼續訓

7點8先起身...呢排真係訓唔得晏, 好似老人家咁, 唉....我唔要呀!!!><

  

  

今日唔知做乜, 老豆成日都黑住塊面, 好恐怖""

我都唔係好敢同佢講野.....

  

  

聽日要去拜山呀, 最憎d煙.....-  -

我下晝咁樣同阿媽講 : "唉~聽日又要俾煙"攻"....真慘t^t"

跟住阿媽就用 好唔高興ge眼神 睥住我!

.........................(我無言)

  

今日篇野咁散ge...?

算啦唔理, 話之佢.

  

  

  

刊登時間:2008-04-05 06:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]