魚呀~魚呀~魚呀~魚呀~魚呀~魚呀~魚呀~魚呀~魚呀~魚呀~魚呀~魚呀~

tyt05242
暱稱: 魚生
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
又係打波呀
2006-07-28
今日原來係我既生日呀
今日無出過街呀
今日出海玩呀
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 2
今日人氣: 0
累積人氣: 541
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


今日返去註冊呀 分類: 未分類
今日返去註冊呀~~註完都係9點,,我以為12點幾先放呀
點知註完之後miss chan&miss fung準備左雪糕比我地食呀
!!!oh yeach~~好正呀,,有好多walts呀but d女仔拎曬呀,,
我就拎左mango呀~~食完miss chan話我地d班錢未用完,仲有300呀
不如lunch去酒樓,大家都話好呀~~lunch個陣好正呀
其實係玩多個食嫁~~kaka!!食完後同茵,祁祁,聰&娟返去
我屋企拎野玩~~拎左乒乓拍,籃球&羽毛拍
好好玩呀~~
 

 

 


2006 年 7 月 11 日  星期二   晴天


今日結業典禮呀 分類: 未分類

今日返到學校就要上去禮堂個道睇結業禮呀~~

開始個陣校長講左勁多野呀,,勁悶呀~~話左好多about讀書d野呀!!
之後到陳sir講野啦,,佢話佢下year會唔係e間學校做呀,,佢要退
休呀,佢講個時我都有d o嘴呀,,我個心諗緊佢係我地乒乓波既
呀sir喎,e+佢退休邊個教呀,乒乓波隊實無呀~~散bean啦,,唉~~
佢講完送左4個佢寫既大字比學校~~之後就開始結
業禮啦~~放左學去何dee屋企玩呀,,玩先就返屋企啦!!
今日2點幾就訓左啦!!!

 

 

 


2006 年 7 月 10 日  星期一   晴天


班乒輸左呀~~勁唔開心囉 分類: 未分類

今日7點30分起左身,,返到學校就7點50分~~今日打班乒呀,,
第一場對1A好容易WIN左呀~~我同canlook打呀!!WIN 21:10
黃錦明就對聰聰,,win 21:11~~好易就進左級,,,而另外個邊
1C對1D就輸左啦,,,跟住我地(1B,1D&1E)就打小組賽,,我地班同1E
打先..我對韜韜,,OK呀佢,,比佢抄21:10,,黃錦明又輸,,死曬呀
對E班~~大比數3:0 WIN左我地班呀=-=最後就對1D啦
頭個個都好勁呀~~我之後隻手用返力啦,,,追返DD呀,,BUT都係輸左
呀~~今日我真係真係好屎呀!!最後一場班際比賽都輸
1B,,SORRY呀!!!最後E場都搞成咁~~之後放學就同祁祁佢地
打波,,打到一點幾點我就返屋企啦!!!之後5點我再出去
學網球呀!!!
PS:SORRY呀1B~~最後一場都搞成咁...............

 

 

 


2006 年 7 月 9 日  星期日   晴天


出街行左一陣呀 分類: 未分類
琴日同而媽佢地睇波睇到5點幾就訓左啦,,
訓到10點幾起身,,同佢地食早餐,,之後就送佢地
走啦,,之後我同呀巴出左去行左一陣街就返
屋企啦~~再睇多一陣VCD睇到7點幾就落左去食
飯啦,,好悶呀今日~~今日想睇波呀BUT聽日打比賽
,,唔睇啦=-=
 

 

 


2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天


OK悶呀 分類: 未分類

今日11點30分起左身,,無野做呀!!!我咪打下比人
囉,,點知好多個都仲訓緊呀~~算啦都係睇一陣電視啦,,下??召換王..
好低B呀,,一睇就醒返起黃錦明個D低B野,,咩星晨,,變身!!佢講過時我
都覺得佢低低地嫁啦,,算啦
佢日日都係咁嫁啦,,食飯啦~~食完1點到,,打比祁祁問佢打唔打波呀
佢話55,,5點呀~~OK....打完比佢就出去睇VCD呀,,OK好睇呀!!!
睇完3點幾,,咪溫左D豬跟住打左比何DEE..問佢係邊呀
佢話係小保良,,4點幾去啦~~都好多人喎,,有小茵茵,祁祁,何DEE,朗哥.........
好多人呀~~小茵茵本應打緊羽毛球嫁,,佢見何DEE佢地踢波踢得
咁開心佢都踢呀,,,好正呀好多人踢....無啦啦小茵茵個細佬唔知做咩呀,話要
返屋企呀,,我地叫小茵茵唔好走住踢多一陣~~佢真係踢多一陣,,最後佢
都係走左,,我同祁祁佢打籃球,佢打到5點30就走啦~~唉!!
跟住我就同何DEE佢地踢波踢到7點返屋企.點知
就返到屋企個陣我同朗哥同何DEE傾左一陣,,傾到7點30分
就返屋企啦!!!