| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 7 月 7 日 星期五  |
| 打班羽呀~~ |
分類: 未分類 |
|
今日朝早7點45分娟娟打比我同我講不如8點30分
係體育館呀,,我話OK啦~~我搞左鬧鐘8點起身嫁
我咪訓多一陣囉,,唔夠幾分鐘祁祁又打比我啦,,佢問我:唔係
約左娟娟8點係體育館等咩..點解E+重訓緊呀,,我咪話唔係囉
8點30分呀~~8點20分我出門口去體育館啦~~
去到見到花花同娟娟咪同佢地係裹面打左一陣波,,到9點咪開始
班羽囉~~第一場我地班同2D打呀,,好勁嫁,,因有李蟲希...佢好勁嫁
抄左我土個花哥15比7,,跟住就到陳可X打啦,,佢WIN左,,到我
同娟娟啦~~OK啦WIN左!!第2場同1C打,,唔係好勁姐,,第1同第2都WIN左佢地啦
,,不過我地想打多一場SO咪同佢地打多1局囉~~WIN左呀
到第3場啦,,同2C打呀...都好D花花同陳可X都WIN,,我地
唔打啦~~到最後啦,,同1D個D衰人打呀~~花花第一場輸左比人 地呀
佢嘔呀....到陳可X啦,,佢梗係WIN啦,,最後到我地啦
,,,輸左呀15比9呀 唔應該輸嫁~~但係最後都係我地WIN
因計分數嫁~~我地拎冠軍呀,,YEACH !!之後咪同祁祁佢地打波囉
打完返左屋企再出返去睇班足,,睇完同祁祁&聰聰打左
一陣波就去學網球啦!!
|
|
|
|
2006 年 7 月 6 日 星期四  |
| 去嶺南呀 |
分類: 未分類 |
|
今日音樂比賽呀~~我琴日十二幾係MSN
問祁祁聽日幾點呀,,一起去,,約左聽日7點45分
係客務服務中心等~今日7點15分朗哥打比我搞到
我醒左~~問我有無枕頭呀,,我咪呃佢話無囉!!
過多幾分鐘祁祁打比我,,提我起身~~起左啦~~
7點50分先見到佢~~我地搭叮叮(614)去X康個月台
等娟姐佢地個班人呀~~點知有點1A D人黎左~~OK囉
一起行...到左嶺南啦~~係個道等左好耐先集隊呀,,點知要係
太陽既低下集隊,,熱死咩 !!好啦去個HALL道啦!!!
9點鐘開始啦~~個音樂比賽都好正呀~~最後都係比黃社
拎左總冠軍team~~算啦~~1點同何dee,朗哥,林伯&祁祁搭的
吉之島食lunch呀~~去左間唔知咩鬼既食店,,ok啦個d野食,,不過
食食下花花無啦啦黎食,,咁咪一起囉~~食完啦,,我同祁祁佢地
想去打波,,返左tuen mun~~返左去祁祁就打比我
同我講不如去踏單車,,,我咪話去囉~~點知佢既單車
比佢老豆拎走左,,我地都係打波算啦~~我同祁祁打到5點30分
我上祁祁屋企,,上到6點30分就走左啦!!!
|
|
|
|
2006 年 7 月 5 日 星期三  |
好悶呀  |
分類: 未分類 |
|
今日都可以話好悶呀~~想3點鐘起身睇波
點知起唔到~~一覺訓到"朝油早",,十一點幾起
左身,陪呀"巴"去睇醫生,,睇到十二點幾之後返
屋企~~返到去開機,,同娟姐傾左一陣電話
之後又無野做~~林伯無啦啦online同我講
話咩今日去剪頭髮,,話會剪碎d喎~~佢話會型d
靚仔d,,真係無佢修呀~~e+2點幾,娟姐返到學校啦
3點到我off啦---好悶呀!!好想玩勁舞團,,有無人
可以sd比我呀~~就係咁今日就好悶啦!!仲有祁祁呀
唔知佢係咪有d問題嫁,,話今日無野做..佢同佢+姐&
細佬去科學館呀~~=-=比佢激死呀
| |
|
|
|
2006 年 7 月 4 日 星期二  |
| 重打日記 |
分類: 未分類 |
都好耐無打過日記啦~~今日開始
打返啦~~今日起身我個fd叫我去網
吧打機,,我都係無去~~2點約左
黃錦明佢地打波...打到4點,,之
後祁祁打比我
問我踏唔踏單車,,我都係去踏啦
屋企咁悶~~我地本應想踏去吉之
島個邊,,最後都係去左x康搵娟姐
佢好似玩我地咁~~去左好耐都係
係個道,,娟姐又話去咩嶺南大學
點知原來佢屋企係e間大學
既左手邊=-=,,佢係想間接咁叫我
地送佢返屋企,,最後都係送左~~
唉!!比佢玩死~~個時都7點到啦//
我同祁祁就好快好快咁返屋企
途中有小小迷路呀^^ |
|
|
|
|