``小TY B]]happy together>3<
有時有d野失去比擁有更加快樂,,※
可能咁係因為我以經唔再需要你]]~

HIHI,大家多d黎留言啦!!!
唔留我嬲咖!!!(joke)
tytyty
暱稱: ~牙ty]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我轉xanga喇~
用咩好=]]
第二日中秋~
中秋節快樂~
2006-09-28
文章分類
全部 (71)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Ceci B blog]]~
Christy Sin
Elsa姐 blog]]~
ho
S-ter畫板]]~
睇相嘅就去呢度啦~
小Eva blog]]~
羊咩咩 blog]]~
老媽子blog]]~
君君B blog]]~
我個畫板~^0^
欣欣B blog]]~
阿儀 blog]]~
莊莊blog]]~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 171
今日人氣: 18
累積人氣: 3883
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天


第二日中秋~

今日真係玩得好開心呀,,哈哈~好耐都冇試過咁開心咁過中秋喇~

今日12:00先起身,,係咪好昊呀?之後,就同屋企人出去食野~

不過,好攰呀,,因為我婆婆...食完野,就去咗李隻蚊屋企...

佢話佢生日,之後,諗住係杯渡搭LRT,,但係好似唔岩~

之後,又去返屯門站...真係''去到之後,,又要搵佢住係邊

真係好搞笑...上到去都好熱鬧喎~有EVA,老媽子,CECI,劉冠峄,周俊文...

佢地有D係到打機,有D係到玩電話...

之後,,佢地話落街玩,,打波~

落到去玩咗都唔知有冇一個鍾''

之後,,我地有個題意,就係去租單車~

都唔錯呀,,我地都覺得好正...但係點知個主辦人話佢唔識踏單車~

我地都O晒嘴,,心諗唔係呀麻?睇佢個樣真係一D都唔似~

之後,,我地就冇理到佢,佢話要去上水,咁就算喇...

我地去咗老媽子HOME,放低D野,係大興租車...

租完之後...大家都係到去屯門碼頭~

好搞笑呀,,大家踏下又停下,又等下人,

又有時某人又炒下車,OR甩下鏈...

之後,,我地唔知用咗幾多個字去到屯門碼頭~我地都去咗好多地方...

去到個陣大家都見到有個牌話唔淮踏單車,,但係我地都見到人地都係咁~

所以,就冇理到''去到喇,終於都可以抖下喇~

我地係到玩下,影下相(究竟周俊文你識唔識影相,你專業D啦),

老媽子好搞笑呀,,佢差D成部TEL跌落海,HUT到我地死死下...(好彩冇事)

我地仲坐係欄外D石頭到''

點知,,原來有好多蟻,,真係HUT死,,跟住我同CECI總係覺得有D野係到爬~

真係好搞笑呀,,抖完之後...就GO ON喇~

我地諗住踏過去置樂,之後再過何福堂,跟住我地就落咗井財街''

(唔知點解個到D樓又OLD喎仲要傅出D好得人驚嘅歌聲,大佬個陣夜晚黎咖)

之後,又行錯路,所以就上返景峄,我地係7仔到BUY野飲...

一路踏一路飲,,不過EVA好慘呀...佢落石級個陣唔小心倒咗,,(好慘呀@@)

之後,,我地距離還車得4個字...所以大家都好趕''

之後,就係彩暉過屯門醫院個到~再係個到兜返去新墟,大家都好HIGH呀...

跟住過大興還車,,好好彩呀...我地都係2個中之內還咗,,

唔駛罰$...之後,就去咗BUY糖水,拎上老媽子HOME食...正呀~

我地上到去又係到研究D頭髮,,EVA好勁呀,,佢教識咗我地點樣可以

由D HAIR勁曲,一梳就直晒''哈哈...食完野,玩咗陣就走喇~

媽子同CECI送我同EVA搭車,但係我地2個都唔想返HOME住

所以就行咗陣,之後我又去咗玩,,好正呀...(下年都要咁正呀)

今日,真係好攰,但係又好HAPI,因為未試過同D FD踏咁耐單車&

咁樣遊屯門...

俾D相相大家睇下啦...

 

 

 

 

刊登時間︰2006-10-08 08:03 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 tytyty 的日誌)


咩咩 於 2006-10-09 09:49 PM 發表:
係喎係喎
有咩方法可以梳直個頭咁正XD????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

要用直髮泡沫~
Posted at 2006-10-09 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



咩咩 於 2006-10-09 09:45 PM 發表:
咁正XD
我都好耐冇踩單車lu~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀,,我都好中意踩單車~
我覺得好好玩呀...
搵日同你踩~^0^
Posted at 2006-10-09 10:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KK1d14 於 2006-10-09 06:35 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2006-10-09 10:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



肥文 於 2006-10-09 05:11 PM 發表:
因為我唔想影相= ="
所以先幫你到影相= ="
我影相係唔得既= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦,咁你要惡補下喇~
Posted at 2006-10-09 10:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]