|
|
2009 年 8 月 9 日 星期日  |
| 09.08.09----出街呀>,< |
分類: 维他命体、 |
呃。
琴日見好無聊、
去佐佛山玩呀,叫埋呀銘哥哥去呀、
不過糸呀邊有冇人玩、
得我地兩個,超級boring呀。
唔知糸度搞嘜好呀,on 99 咁 >,<
呃,,呢幾日唔知做d嘜...
煩到春咁,,, -_-
最近香港呀邊又未搵到酒店住,,, >,<
去到唔通訓街口咩?.. xd
到時先算lar.. 今日系咁多先lar.! xdd
|
2009 年 7 月 31 日 星期五  |
09.07.31----入境證裸到辣  |
分類: 维他命体、 |
哈,
今日裸到過入境證辣、 
我要翻粉嶺呀,睇下d fd 仲識唔識我先?、
哈。 |
2009 年 7 月 30 日 星期四  |
09.07.30----麻麻生日快乐、  |
分類: 维他命体、 |
蛤、
琴物糸麻麻嘅83歲大壽呀,, xD
陸續有人嚟屋企祝賀、
d人全部系曬間屋入面、 =_=
糸度傾計,睇電視,講野,吹水,..... 好多呀,, =_=
跟住我同呀哥出去打球, >,<
之後一個電話急call, 去酒店食飯wor,,
跟住時速50公里嘅單車速度飛過去,, >,<
搞到成身都系汗,, @_@
到佐尾聲,我地都同麻麻唱生日歌 =_=
祝佢生日快樂,安享餘生、

|
09.07.29----唔制呀,,, xD  |
分類: 维他命体、 |
唉,,悶到爆呀,,,,
老母話我d頭髮好長wor,, 跟住死都要我剪頭髮,,,
跟住俾佢拉佐去髮廊,,,本來我同個師傅講,
話唔洗剪咁短,,碎薄兩邊d髪腳就okey辣,,,
點知老母話一定要剪短d wor,! ~
跟住個師傅"沙沙沙" .... 頂,, 剪到好似平頭咁呀,,
頂,, 超級唔好睇,, 老母死都話好睇wor,, 依家搞到我唔咁出街呀,,,
唔制呀,,, 快d生番長辣,, xD
 |
| 09.07.29----太得閒做功課. |
分類: 维他命体、 |
唉,,,
呢幾日發傻呀,,,
明知轉學可以唔洗做作業嘅lar,,, 
1d都唔做好似唔太舒服咁,,,,
所以搵佐d數學試卷出來做,,,,
我要做曬5張數學卷呀,,, -V-
反正我都糸幫人做嘅jar,,,
又唔會舌抵嘅,,, xD
當做下練習就糸辣,,, =_= |
|