挑、
最近呢排唔知做嘜鬼
成日都糸失眠、失眠、再失眠。
讲真辣。唔知咩回事、
如果个钟5过3点完全训唔入眼。
老豆叫我训觉、我绝对会训。
但糸,我会用手机黎上网嘅。(阴招)
用手机无聊睇新闻、、
睇到2点or 3点。
跟住开始有d眼训辣。
跟住放低部手机啦、 xD
唔知点解训系铺床度、
糸度look 嚟 look 去、
唔知搞咩鬼、又开始唔眼训辣。
觉得超级无聊呀、 -v-
跟住又好自觉咁爬佐起身、开着部电脑。
糸度搞博客、 之后write down 呢篇文章。
玩左咁耐,, 终于眼训辣. 先肯关电脑..
上床训觉. 呵呵. 点知...2个钟头后
闹钟死响... 出去打球lor.!~
Tone、辉
|