唉 今日真系好辛苦
識逄今日系中秋節 個個人都好開心
但系我就被爸爸叫左去幫佢做野
做咩野呀?? 去般沙 做苦力呀
一早起身 早餐都未食
就比佢車左去澳門運動場 附近一座叫海x花園的大廈
一車八十幾袋的沙 重90幾磅啦
般到一半 兩隻大掌都紅晒 好鬼痛呀 Orz
做到全身都痴晒d灰塵
又要被戈座大廈的居民的白眼
管理員又話吾好撞到場
唉 心理壓力好鬼重呀
今日可說是我一生中最辛苦的中秋節
送句說話比自己吧 "大時大節一技公 雖過素街的勞工"