FelIX CCCCAt~...

2009 年 12 月 15 日  星期二   晴天


2009-12-15 分類: 未分類

天天都是爽- -

冇咩字可形容吧.

今日...勁想打馬sir...

勁賤...

調開我同佢....

明明我地上堂都冇嘈.

都要調.

你on 9定on燃左Ar.

唉.

又遠了.

想打佢.................

-------------------------------------------------------------

就快eaxm.

認真.!

----------------------------------------------------------------

ar,,,,,

我都唔知y我會咁中2你.

我都唔知y你會中2我呢個人.

但係大家都爽.

不錯.

keke




2009 年 12 月 14 日  星期一   晴天


^^ 分類: 未分類

今天都幾爽下.

 呢星期一又要番path la.

吊.

佢好燃on 9.

--------------------------------------

放學統測.

應該唔好得去邊.

跟住ar sir改...

估唔到我同佢一樣都係得5 分- -

但係老師係度我都照攬- -.

好似太仆街了.

跟住番去....- -

問了一個很難回答的問題.

keke




2009 年 12 月 12 日  星期六   晴天


初中最後一次旅行===爽. 分類: 未分類

 初中最後一次旅行

我想講大話都講唔出- -

呢個旅行太爽了.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

一開始- -

我要番path- -

番到去同miss楊

講...穿錯鞋....

回家換...

打左一陣機.

就落左街lu-

係bus stop見到+莉.

冇叫佢- -

日東太危險了.

火星安全一點.

跟住係學校最早出操場....

只係操場

- -

等等等等左勁耐耐耐耐.

終於開車了.

上到車...

同佢listen歌.

落到車..

 

太遲了- -

我地只可以用最遠d爐.

唉...

估唔到henry生火快過濠.

冇睇錯你.

燒燒下...佢地班女仔散曬- -

去曬兩個爐到燒.

佢當然過了來.

太開心了- -

跟住去左沙灘玩....

金毛的泥彈- -

on shit.

好彩冇野..

周學x都有泥彈.

太恐怖.

好彩唔中..

WO.

第二次落沙灘- -

揹住佢落...

個個都見到 - -無奈

MR.MA的表情- -

0 0-....

後來玩了捉...閃XX

跑成個沙灘.

點知PK

濕左.

不過算.

有JACKET

太爽了- -.

唔好意思AR- -

要你幫我拎野...

最後番到去.-

呢度唔講了- -

爽得濟- -

中3旅行.

太太太太太難忘.

.KKEE

 爽呢.




2009 年 12 月 10 日  星期四   晴天


希望. 分類: 未分類

希望....我和你.唔會再有任何的問題...

我希望...你對我不會變..

我希望我可以令你開心.

 

明天一定很爽吧?

7:30頂番去...path 低能.

.

很掛念你.

 




2009 年 12 月 9 日  星期三   晴天


2009-12-09 分類: 未分類

happy.!?!?!.

開心死./

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

今日lunch.

去左千秋...

玩得好開心.

今日放學...

keke

 



« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 17 | »