打一篇blog.
死.la..
呢兩日你都唔開心...
功課問題?
定係我的問題?
我想盡量哄你開心.
但係你好快又唔開心.
我要再深入d了解你...
我想知你諗d咩.
我會盡力.
所以.要smile.
做個100分的男友.
^^keke
halo.我好耐冇on
電腦死左.
人地家中..
呢排都冇咩特別野.
心情.不太好.
小小爽....
3個重要的日子.
7月16.
9月3.
12月7
2個生日日子
11月8.
11月14.
開心的日子.
12月11
12月24.
緊張的日子.
9月4日.
11月14
12月4
12月6
不開心的日子.
9月10月11月.
會是2010年.^^
平安夜
今天是平安夜
出街睇NEW MOON
出到門.++莉遲到- -
去到地鐵站.
lu同佢穿得好似- -
濠濠話.
佢好似啤酒妹.
我都覺keke
佢今日穿群.
第一次看.
....
momo
比人串到哭了,.
好彩番屋企個時搞個D gag搞到你笑.
去到mk.
見到nk
- -
唔係搞gag
真係見到nk。
跟住11:30.
入場睇。。。
買左爆谷。。。
睇戲都好爽下。(唔講)
睇完戲。
就去左旺中。
見到樣野想買。。。
諗諗下又唔好了。怕佢ar媽知。
跟住就去左朗豪方。
想買3.
比濠濠條pk借左錢。
冇錢買。
早知唔好bring咁小。
- - - -
跟住。。。去到最頂。
happy到爆。(爽)
跟住就很番落去。
柱女證明書同柱男證明書==笑死。/
可惜。
佢要去太子食野今晚。
點知佢baba去左mk接佢。。。
我就要彈開。
想見多佢一陣。
跟住同濠佢地番去- -都shotshot地。。。。。
今天真係爽呢。
平安夜。
yo
!
我吊佢老母.
話我最唔檢點.
我頂爆你Ar.
係你睇唔到其他人做過咩渣.
我吊你老母.
on燃9
----------------------------------------
我唔知其他人點諗.
總之咁樣比佢講就想打7佢