FelIX CCCCAt~...

2010 年 3 月 12 日  星期五   晴天


2010-03-12 分類: 未分類

打一篇blog.

死.la..

呢兩日你都唔開心...

功課問題?

定係我的問題?

我想盡量哄你開心.

但係你好快又唔開心.

我要再深入d了解你...

我想知你諗d咩.

我會盡力.

所以.要smile.

做個100分的男友.

^^keke




2010 年 1 月 16 日  星期六   晴天


hal 分類: 未分類

halo.我好耐冇on

電腦死左.

人地家中..

呢排都冇咩特別野.

心情.不太好.

小小爽....

 




2009 年 12 月 31 日  星期四   晴天


^^ 分類: 未分類

3個重要的日子.

7月16.

9月3.

12月7

2個生日日子

11月8.

11月14.

開心的日子.

12月7

12月11

12月24.

緊張的日子.

9月4日.

11月14

12月4

12月6

12月7

不開心的日子.

9月10月11月.

開心的日子.

會是2010年.^^




2009 年 12 月 24 日  星期四   晴天


平安夜YO 分類: 未分類

平安夜

今天是平安夜

出街睇NEW MOON

出到門.++莉遲到- -

去到地鐵站.

lu同佢穿得好似- -

濠濠話.

佢好似啤酒妹.

我都覺keke

佢今日穿群.

第一次看.

....

momo

比人串到哭了,.

好彩番屋企個時搞個D gag搞到你笑.

去到mk.

見到nk

- -

唔係搞gag

真係見到nk。

跟住11:30.

入場睇。。。

買左爆谷。。。

睇戲都好爽下。(唔講)

睇完戲。

就去左旺中。

見到樣野想買。。。

諗諗下又唔好了。怕佢ar媽知。

 

跟住就去左朗豪方。

想買3.

比濠濠條pk借左錢。

冇錢買。

早知唔好bring咁小。

- - - -

跟住。。。去到最頂。

happy到爆。(爽)

跟住就很番落去。

柱女證明書同柱男證明書==笑死。/

可惜。

佢要去太子食野今晚。

點知佢baba去左mk接佢。。。

我就要彈開。

可惜。

想見多佢一陣。

跟住同濠佢地番去- -都shotshot地。。。。。

今天真係爽呢。

平安夜。

yo

!




2009 年 12 月 18 日  星期五   晴天


嬲到爆. 分類: 未分類

我吊佢老母.

話我最唔檢點.

我頂爆你Ar.

係你睇唔到其他人做過咩渣.

我吊你老母.

on燃9

----------------------------------------

我唔知其他人點諗.

總之咁樣比佢講就想打7佢

 

 

 



« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 17 | »