FelIX CCCCAt~...

2010 年 7 月 28 日  星期三   晴天


心好痛. 分類: 未分類

而家唔知情況係點....

個日一早就同我講

要去長隆

唔講太多

0000000000000000但係我唔想陪你WO_

HURT爆--------------------------------------------

我唔相信我同你已經走完.

番黎再答我  

答案會係點?

唔知?冇諗過?

我都冇諗過-

好掛住你~

你想我嗎?

PP1NI3IO2DI 4OA8HI7....HI7OA8VR9OF2PK3@




2010 年 7 月 18 日  星期日   晴天


傻? 分類: 未分類

羅志祥-愛轉角

我偽裝著 不露痕跡的
想在你身邊 靜靜的陪著看著天邊

騎著單車 往前行遷進
某個路口 愛在等著

你往前走 不回頭看了
記憶的笑臉 緩緩的敲著我的琴鍵

我不捨得 讓你孤單單的
我愛你的 心牽掛著

一直想跟你說 幸福不再溜走
在下一個路口 幸福哭著說

心不再拼命躲 不去害怕結果
下個路口 你會看見愛 有美麗笑容

愛轉角遇見了誰 是否不讓你流淚
愛轉角以後的街 能不能有我來陪

愛轉角遇見了誰 是否不讓你流淚
也許陌生到了解 讓我來當你的誰

我不讓愛掉眼淚 不讓你掉眼淚
現在永遠 你就是我 就是我的美

心不再拼命躲 不去害怕結果
假設有個以後 你會怎麼說

一直想跟你說 幸福不再溜走
下個路口 你會看見愛 有美麗笑容

愛轉角遇見了誰 是否有愛情的美
愛轉角以後的街 能不能有我來陪

愛轉角遇見了誰 是否不讓你流淚
也許陌生到了解 讓我來當你的誰
我不讓愛掉眼淚 不讓你掉眼淚
現在永遠 你就是我 就是我的美

愛轉角遇見了誰 是否有愛情的美
愛轉角以後的街 能不能有我來陪

愛轉角遇見了誰 是否不讓你流淚
將寂寞孤單作廢 讓我來當你的誰

我不讓愛掉眼淚 不讓你掉眼淚
現在永遠 你就是我 就是我的美



2010 年 4 月 30 日  星期五   晴天


分類: 未分類

唉-

冇LA.

佢中2咁樣-

what can i do?

i try to accommodate it.........

sorry.




2010 年 4 月 28 日  星期三   晴天


真係淡了? 分類: 未分類

我愛你.

但係....做咩我地今日會咁..

.好咩.唔知點講-

可能如濠講.係循環_過一排就就冇野.

唉-

心情大上大落




2010 年 4 月 18 日  星期日   晴天


66 分類: 未分類

今日心情好轉.

^^

我愛你,



« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 17 | »