今日食oscar整比我ge早餐~
整左超多生青瓜同生蕃茄~
佢明知我唔食戈d~~~~因我會肚痛~
但冇理由唔比面佢ge~
食左半個~真係出事呀~~~肚痛~
但真係好hapi~
之後到中午~好hapi~
細佬同敏都同埋我地一齊食~~
食完之後~
敏同細佬又回復童真~打打鬧鬧~
我要趕交note~~~so就好靜咁狂抄~
oscar就觀戰~
玩緊期間~~聽到細佬大叫一聲~
就踢枱踢chair~
我先知出事la~
等細佬洗完手~
我先check一check~~~
又爆江又腫左~
雖然細佬話冇事~
但呀敏好內疚ar~
放學我又去揀姊妹裙~~~
好彩都係敏陪我去~
今次去終於buy到la~
開頭好驚ge~~~~~驚好似上次咁~
but今次唔怕~
becoz個sale都好好服務同好好人`
我開頭揀白色~but佢地話淡粉紅特別d~
so我揀淡粉紅~~~~
之後陪細佬睇跌打~~~~
行左好多間都冇開~
so試下去白鴿巢睇下有冇開~
途中`撞到班主任~因大家行同一方向~
無可避免呀`
落雨冇帶遮已經夠煩~
佢好似口水多過茶呀~~~ =3=
之後睇跌打先知~~~~
細佬應該係靱帶斷左~
照片先知結果~~
it's amazing!!!````
今日好多野發生呀~~~~好眼睏呀~~~sleep la
|