哈~~~~我要係時候"掂"一"掂"電腦la`
上個禮拜日bbq~又做左一日勞工la~
因為我唔做```個大肚婆就話唔係要我做呀`
唉~~~~~大肚婆真係大曬ge~
但都好hapi.......同well佢地都傾左好多野`
le幾日大肚婆同欣"哥"返來食飯`
佢地就爆足咁多日爛gap,.......
如果駱ling係我home~~~~
實笑到牙"教"都甩呀`
到左今日我先知21號la~
我仲停留緊十幾號當中~
咩事ar我`
L話我古代返來ge~
講起L........佢近排真係有點怪`
問佢```佢話maybe煩緊戈件事~
其實順其自然咪得lor~
唔好咁煩la~
exam完先解決`
今日我都有同佢冷戰....
唔可以講為冷戰ge~
只係有d爭執````
都只係sd message傾`
oscar話隨心la~
諗返起`
由x心x開始....到茵.....至佢
為左佢都嘈左兩次`
最西利ge la~
到而家諗```
我sd比你ge message~
都唔可以講話邊個hurt邊個`
到而家```我仍然戈句`
再嘈落去`
只係傷感情`.
我已經唔mind~
何況真係好煩ge ma~
hope你睇到la
|