老婆..我 以後唔會發皮氣..我有咩事都同你講~~ 老婆唔好離開我 我不能 没有你我怎樣生存.. 没有你我生存有什麼義意.. 我十分之愛你...
老婆B...可唔可以唔好對我咁生氣好嗎 我愛你xd ^____^ 有份禮物我一直..一直好想送給你~ 日日中午放學我都買朱古力給你 我見到食我都好開心XD~
2011 2 15