太耐都寫日記喇(唔記得左=w=),唔經唔覺都返左學兩三個禮拜...
今日要整壁報....整到三點幾先走得,我都係返屋企打機算啦,橫點都
冇乜野做咁。KABUTO既劇情愈黎愈緊張,蚱蜢好勁呀!!
不過我永遠支持鋼斗!!睇黎遲D要買畢地囉,我要砌返好部BDII同馬沙專用魔蟹,
不過亦都要買油...顏色太多、雖然價錢唔貴,但係近排冇乜錢...
買唔到野Orz...