又唔知講既一日...
放學戈陣,艦長同蕃薯銘話要見老師,肥耀又要補默,
得返我同吹蕭...死吹蕭又叫我走佬喎,而D就係FD喇=w=
跟住同吹蕭去7-11啦,我冇買到撈麵,之前飲左支野,飽飽地。
返到黎就第一時間開電腦玩啦,之後下載第38集有字幕版,
期待下集既Black kabuto既登場XD