2006 年 10 月 9 日 星期一  |
| 不知]* |
分類: 未分類 |
一早..遲左起身...SO坐TAXI返SCHOOL*
THEN<<去交學費...點知同個秘書小姐嘈........頂!!
MATHS堂..OK啦*有個TEST.
ECON....派卷...OH NO>>得9分咋....*
唉.....又唔合格..9/28...
又係咁做ENG HOMEWORKS...
ENG>>>>OK啦*又係咁啦*]
HAS SOME HOMEWOKS 啦*
LUNCH,,,GO TO M記..WITH..秋秋,歡歡,沐沐,AR LOK,家姐..
THEN>>>去左找MISS CHAN..
SO..惡...-3-
THEN>>中文...MISS係咁串我...過份-3-”
放學,,ECON 補TEST>>SO BORING*
THEN>>同秋秋走...
THEN>>遇到真真一齊坐小巴..傾計.....
THENN>>>>>...補習果D啦*
唉........好累的一天*
P.S.TODAY>>心情OK 啦*
我無嬲你呀./........
|
| 發表時間:2006-10-10 12:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 180 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|