尋晚..勁辛苦-0-SLEEP唔到!!比鬼壓@@完全郁唔到=]勁驚*成5:30先I住牆SLEEP...*
THEN,,早上返學*豬爸爸話我係:血液唔循環..唔係比鬼壓*...叫我做多D運動-0-"
THEN,,可能SLEEP得1個鐘,,,個頭勁痛!!!隻EYESS又乾又刺痛!!想死!!
挨左幾堂,,好辛苦...ECON..TEST得9/18.....又係甘差-0-"]
ENG,,冇BRING字典機,,,比AR JOHN罰,,企左2堂...有D唔舒服*
THEN,,LUNCH TIME.. EAT M記*WITH秋秋,,歡歡*
返到去,,,隻眼仲係勁痛甘...*
真真幫我借眼藥水...THX真真&你=]
隻眼冇甘紅...
THEN..中文...MISS冇返..我地作歌詞*-0-"得6.7句``
唉....))
放學..豬爸爸教我地好多知識*勁好笑...=]
|