2006 年 8 月 13 日 星期日  |
買書*]  |
分類: 未分類 |
今日..11:00左右..起左身LU*叻呢?
哈哈``*
THEN..去左飲茶WITH DAD ,MUM...
OK WO``冇吵架*
之後..返上HOME*]
DAD叫我HELP HIM正電腦D野]]==
將D野正黎正去.....煩-0-"
仲比DAD話我=="
咩世界?!唉))=
THEN..1:15出門口WITH DAD,MUM...
我GO TO 新蒲崗廣場 WITH 秋 秋~歡歡``
係乖孫度等佢*
TODAY.見到好多人~AR哥,,家姐~~
THEN..陪左秋秋,歡歡,同秋秋個妹.....去 CUT HAIR...
BUT 當然我冇CUT LA``*
之後我做設計師.....HELP佢地``KAKA*-
THEN...我地1齊去[偉發]BUY BOOKS!!``
好好好好好多人...........又HOT WO!!!
唔制><*
之後WAIT 左1個多鐘*
可憐!!~~
THEN,....去左藝文...
再GO M記..EAT野..坐下..
就行返去坐車*
今日都紀RELAX..冇比DAD,MUM嘈住晒!!!@@正~~~~~~~~GOOD!
同秋.,歡..又傾左好多心事~~~正~~~!!
HAHA``||
THEN...6:30..返到HOME LA~
THEN..DAD又叫我正野~~~麻鬼煩><"
THEN..又左住我USE電腦!!!又左住我WATCH TV!!!!!!?><"
THEN....美女廚房......笑到我死@@KAKAKAKA~~~
KARY好勁!!!!!勁過FLONA LA~ 係-34分牙!!!!
THEN...睇女皇的教室....和美勁慘><""
好僧佢D同學,,,老師!!!
唉...........佢個冢姐好正!!!!!!!對個妹好好...........
SAY D野好感動人心~~~~~~*
THEN....DAD又係我電腦度正野~~~
WAIT佢.....
THEN....玩電腦.........MSN*
|
| 發表時間:2006-08-14 12:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 180 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|