2006 年 7 月 17 日 星期一  |
好差煩=]  |
分類: 未分類 |
1早比AR女麻個PHONE吵醒=]]叫我去飲茶))頂--"
之後返去AR女麻HOME...WATCH TV!! YEAH@@
THEN....同沐沐TALK PHONE..."
3:00...補習*
THEN..4:30...走....BUY THINGS"
返到HOME...AR女麻又叫我去BUY叉燒"-0-"頂!!
熱死辣辣!!!!!!!!!!!
THEN...個隻野又打比我""]]]
好煩)))**
唉.....沐沐的好提攜)))-/你快D搞掂佢!!!!!!!*
今晚....細叔返左來``
佢送左支係瑞士BUY返來的PEN"++
THANKS VERY MUCH!!!*==
AT NIGHT....
WATCH TV.......
TALK PHONE WITH那個....]]
頂!!!!!!
好好好好好好 好好好好.............煩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@
12:00...SLEEP LU!!
|
| 發表時間:2006-07-18 02:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 180 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|