2006 年 7 月 27 日 星期四  |
煩@@!!!!  |
分類: 未分類 |
今日....HAHA``
1早起左身*]]同ar女麻鬧交.......}]]冇理佢-0-"
THEN,,,我去左新蒲X廣場..DO ENG PROJECT]]=
3:30....GO HOME WITH沐沐*
勁勁勁勁勁勁勁勁勁 勁勁勁勁勁............開心))_
我好愛你牙!!!!沐沐!!@@@@@
另外......果條仆街好煩!!!
E+唔想理佢..........
E排BUY左勁多野.....冇$....
好窮....
E+個身得返$2.5....
唉))))...BUT好HAPPY!!!!!!
從來都未試過甘HAPPY!!!!!!
P.S.原來好多野都唔係睇表面既.....
D人心難測*
老1輩講既野果然岩]]]
N 放甘多TIME係1個人身上原來係超超超...浪費的!!!
我以後唔會再甘蠢......!!!
|
| 發表時間:2006-07-27 04:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 180 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|