2006 年 6 月 6 日 星期二  |
生日快樂to朗朗`|=  |
分類: 未分類 |
朗朗....
生日快樂!!!!!!!!!!!!!!!
sor....禮物後補"
今日.........1早又接到佢個電話la~
哈哈...真係好....每天如常....日日焦早都聽到你把聲~~hehe*
then..返學...早會``
你唔好唔開心la~be happy!!@@
maths....冇la la停電......oh shit!!!!!嚇親我地""
最"罹"係沐沐sd左個msg比我....點知我冇正震機..."
so勁大聲的"叮噹"... 全 class望住我"-0-"
好彩ar sir扮聽唔到咋"thx 張sir!!!
then.....世史.....冇理ar sir.."
eng.....勁比ar john串-0-"
lunch....m記with2哥..細妹`
then....中文...對卷"
放學~~秋秋,歡歡去左我home...買晒零食~~
哈哈...好開心....我地又傾左陣""
睇"獨家試愛"....... 好好好好....正!!!!!!!
尾...睇到有d想喊....so感人~`
than...同歡歡1齊出門口"
我返grandma home.......zzzzzzzz"'"
|
| 發表時間:2006-06-07 12:06 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 180 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|