2006 年 6 月 7 日 星期三  |
神不守舍?  |
分類: 未分類 |
今日...1早如常.....遲左少少起身"
去搭小巴.....遇見某某x某某.........好多人-00-"
then...哈哈''
每焦都收到你電話"開心><"
返到sch.......我隻耳仔發炎...好serious-0-"
唉.....仲比朱sir知tim.....oh no.....><"
早讀課""""唉!!!@@@1頁都未做過-0-"
仲要la la聲做晒...聽焦交-0-" oh shit!!!!!!!!!
then.....econ........唔合格!!!!!!!!
地理""test....ok la....
than...我又sleep左"""
p.e....唔使換3"
睇"熱x小斑馬"""正!!!!!@@
lunch......去spk centre.....with大哥,2哥..,細妹!
比佢地話我神不守舍"
than....go to乖孫度buy生日禮物比姑姐,,,,
than.....go to sch....上eng...."
ar john勁串人"-0-"唉....
放學...with細妹"
我地go左去荷里活影貼紙相"哈哈....
不錯的!!]]
but kai kai的我們冇揀相"
because搵唔到個板"""""""-00-""
then....go to m記"
5:30到走人~~我go補習"細妹回家``
p.s.今日.....事實上......紀神不守舍"
唉...................
v 今日....激死我><""
哼!!
|
| 發表時間:2006-06-07 10:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 180 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|