2006 年 5 月 13 日 星期六  |
正返好部phone``  |
分類: 未分類 |
1早....AR女麻BUY左個早餐比我...THX""
THAN...跆拳....BORING!!!"
THAN....去左乖孫HEA1陣&BUY左D野``
去九龍灣JOIN姑姐*
THAN...BY TAXI去尖沙咀.....羅部電話``好野~~正好LA!!!!!!!!!!!
BUT D 野冇晒-0-""""
THAN;......GO M.K WITH沐沐"
食壽司~~~~"
你打比我~~~SO SORRY.....陪唔到你....."
個心好5舒服"""""好掛住你............
THAN...GO朗豪坊*BUY左D野!!`"
&睇中左D野...............HAHA~~~"想送比你/
BUT好好好好好.....貴.....""
由E+開始......我要草$!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
THAN....4點多...返女麻HOME.."
再返MUM HOME......../
SLEEP到7點..."
比人嘈....."""MUM,DAD勁鬧...
話我今日出街WO....""""
唉..."
THAN......送左份禮比MUM...(DAD迫的``)
佢好HAPPY```
THAN....玩電惱......................
|
| 發表時間:2006-05-14 01:09 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 180 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|