我&慧姍~ 4姊妹* 黑白照~~~ 鞋鞋鞋鞋鞋鞋鞋鞋.... 我姑姐個背影~~~~* MTR~HK站個鐘~ 唔知影咩?! MTR~~HK站~~的2名KAI子~~* 機場~~~各位..我走LA~KAKA* 九龍灣"意粉屋"...燈!! 今日...行街..睇FILM..."魔盜王" OK好睇LA``..BUT個 ENDING怪怪的~~唔多好* 個船長死左...好可惜><" 我地係咪玩~~~ 係莎莎化妝店入面.....................]] THEN..我比偷襲了~~嗚嗚... 雪盈....慧姍......你2個AR~!!!好野~~ 好彩..我都唔弱*HAHA`` 正~~~痛痛快快甘玩..癲~好舒服]] BUT..開心既TIME都係過得特別快~~~唉]])) 不捨得~~*