| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 5 月 9 日 星期三  |
被人整估>< + PiAno daY"  |
指數:★★★☆☆
今日lunch time同Ka Ka練琴^^
練到lunch完就返課室lar
跟住成班冇lar lar笑我...我都唔做咩
熄曬D燈我以為佢哋仲係練緊歌呀
點知成班都整估我lor
將我張 相show 出嚟禾
超爆樣衰ar......
仲要全世界D人坐喺度笑我呀
屎人"C虎"整我張 相做班課電腦嘅桌面
仲比細陳笑ar....天呀!!!我以後點見人ar
BUT 4D班 I never forget you!!!!!u are so lovely
之後放學音樂節比賽
唉!彈到失準...太緊張lar...手振啊
但都有亞軍^^
穎怡婆婆take冠軍ar......你幾時教我古箏呀???
Because你隻六指琴魔超勁
But Ka Ka得季軍咋...有D'鄧'佢唔抵
比個Form 1妹做咗第二個亞軍...........
|
| 刊登時間:2007-05-09 09:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|