上個星期數學阿sir話今堂會有功課
叫我地一定要返(?)
所以我今日就高高興興咁出門口返去接功課
點知...
...
...
返到去 課室冇開
等左一陣 有人落黎貼告示
Sick Leave
我望住張告示呆左
我知你唔想病
不過唔該將個消息放上CIE Orz|||||
跟手有個大問題 就係 下一堂............
9點半係第一堂
2點半上第二堂
well 我要等5個鐘之後上第二堂.............................
選擇當壞學生
YES NO
就係咁 我返左屋企 哈哈
眨下眼就到夜晚
由於阿爸阿媽去左旅行 所以3餐都自己搞掂
今晚既預定晚餐係PIZZA BOX
我細佬話:"隨便叫個PIZZA同一款小食啦"
咁我就打電話去落單
之後去拎啦...(下略)
哇 今次D雞翼睇落好辣
我食完一隻之後 即刻要飲水 囧
"喂 食完PIZZA快D試下D雞翼啦"我係咁叫我細佬食XDDDD
佢食左一啖之後 塊面變哂顏色XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
"我食3隻雞翼得啦 送一隻俾你啦"睇黎我細佬辣到頂唔順
不過....變相我要食五隻 囧
我食完條脷麻左 哈哈
我細佬話佢個嘴辣到痛Orz||||
佢話:"下次唔可以俾你亂嗌野食"
真係笑到我肚痛
順帶一提
今餐食pizza食左"一佰零肆元正" 都幾抵 呵呵 |