心血來潮申請qooza
qooza's管理系統好似好容易掌握 方便我係度亂up野 哈哈
最近成日都落雨 想落街跑下步都唔得
一唔跑步 個人就頹哂 唉
攞命
希望下個星期唔好落咁多雨啦 俾少少時間我去跑下步
唔放鬆下真係會死
返學其實幾大壓力
有時真係唔想返 不過為左入大學 冇計啦
le排玩瑪奇真係玩到有少少悶
又唔係幾妥會長 打算退會 麻煩
玩隻game都咁辛苦 有乜謂 無聊
接近會考高考 大家都好似好忙
冇人陪我吹水真係幾悶
原來我都想有人陪下 呵呵
好耐之前睇書睇到有段野 大概意思係咁既
"枯燥不可怕 因為沒有精彩過
精彩過後的枯燥才可怕"
well 我by le 句野 |