今日係考完試 之後既開學第2日 今日第一節上果堂既新老師真的很膠-3- 執得勁嚴...最無奈的是 去
wc超過15分鐘唔番當遲到定abs..唔記得左=](很無奈)...我地班d人開始唔係幾鐘意佢.....之後第2堂 輕
鬆得多啦....班主任連續2日abs 搞到2日都早放...下學期係新既開始...要追番上學期唔識既野._.
比心機讀!_! 上學期既考試我諗應該可以順利市過既!_! 講住咁多先...閃~!
Music Playlist at MixPod.com