大碗飯的日誌
vanderrice
暱稱: 飯仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
錯失的過去 現在遺憾...
2010-07-03
累了
好想靜下
18
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 4 月 18 日  星期日   陰天


好想靜下 分類: 未分類

唉....屋企成日嘈交.....無一日 可以靜靜地咁過   老豆成日放工番黎就搵交嘈...又話我地 乜都唔做   做左佢又唔知  係到彈3彈4  又成日係到罵人  講曬d令人反感又難聽既說話  邊d說話唔講啦..你地都估到  唔多理人感受  有時好想開口嘈佢  但諗深一層 以佢既性格 同佢嘈只會比個機會佢發顛 唔知做d咩出黎  唯有忍佢啦  始終係老豆  但今日就真係忍無可忍  一番黎就係到罵曬全家唔做野間屋又亂,,,,原本訓緊教既我都比佢 搞醒...  發曬火咁同我講唔該你快快手搞番好d野佢  日日番黎都咁x亂  我頂唔順... 我心諗 你頂唔順 我又頂得順你呀?日日要聽你d咁難聽既說話  唔會理人感受   呀媽又唔抵幫 成日番到屋企煮/食完飯就訓覺  又比位老豆發顛  我18歲人  做份工都要比你地管住曬  感覺真係好無自由 好無奈  d同學唔夠18歲就出黎做野  而我做乜都要問過你地先  我而家18歲  我唔係要得到你地既管教 而係要得到你地既支持  但係 支持呢!? 我從來都看不見  咁落去 我就快人都顛  有時眼睛有淚光 卻知道不可以流下來 一旦流下來便會輸掉...  感覺上  我真的累了....






訪客留言 (返回 vanderrice 的日誌)


abcdef520131 於 2010-04-22 10:44 AM 發表:
做咩學我-0-!
嘿嘿;]!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-.-你既答覆呢 去左邊-.-
Posted at 2010-04-22 06:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HaEv3v 於 2010-04-19 05:45 PM 發表:
c0mm3nt;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



eugenia1128 於 2010-04-18 10:46 PM 發表:
cmcm;}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuXin 於 2010-04-18 08:50 PM 發表:
cmcm`be hapi=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





聽;)`


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

好友名單