| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 3 月 6 日 星期二  |
| |
今日sport day...
我係綠社啦啦隊....
狂嗌...勁嗌...
聲沙撚左.....
跟住跑4x400
第3棒...勁"支力"....
跑第6...不過同d高form跑..都算係咁...
跟住番看台...
啦啦隊::
""we are *DEBORAH*...
magic magic *DEBORRAH*...
people want to know ...
who we are ...
so we tell them...
we are *DEBORAH*...
we are *DEBORAH*...
we are *DEBORAH*...
WIN FOREVER !!! ""
DEBORAH 要加油....
明天繼續努力...全力以赴 !! 做到最好..!!!!^^
----------
跟住番到富亨喎...
同蚊芝一齊番...
見撚到條仆街 李炳良喎
屌你呀..扮睇唔到我另咩臉...
食撚X啦..!!!!
|
| 刊登時間:2007-03-06 06:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Qgg 於 2012-02-02 09:01 AM 發表:
|
|
|
AAS 於 2012-01-20 01:22 PM 發表:
|
|
|
ww 於 2011-07-21 09:58 AM 發表:
|
|
|
qq 於 2011-03-25 06:59 PM 發表:
|
|
|
AA 於 2011-03-25 02:51 PM 發表:
|
|
|
kk 於 2011-03-11 04:13 PM 發表:
|
|
|
你而家f.2嗎?...我係f.1滴...我都係德社啦...
|
|
|
呀怡 於 2008-03-02 01:37 PM 發表:
路過!!!食屎啦你!!!!
|
|