今日我終於學識我生平第一個較為完美的魔法,,,,,
話說我今日係hall聽talk個陣
突然隻眼有d痕痕地
於是我就出絕招---「卒」眼!!!
搞到隻眼紅曬,記住只係得隻左眼紅左,右眼正常!
左眼仲好多水添...唔知真係以為我喊緊,,,,聽聽下lee d性教育talk都喊得出,你估真係咁易呀!xdd
跟住我就發明左一個新magic
用手掩蓋住隻右眼講:我喊緊呀!!!嗚嗚...
用手掩蓋住隻左眼講:我好正常....
有d無聊左添,嘻嘻!!!
---------------------------------------
今日先知原來真係好多野做架.....可憐!
但係爆炸性o既一句叫醒左我
「我覺得我真係好愛佢架bor」!出自某某人身上!
真係好想打佢呀!~~~超妒忌!~哼
|