今日我同呀媽去左APM度睇戲,睇個個叫[愛麗絲夢遊仙境]嘅戲,好開心呀><我睇完之後覺得好好睇,但係呀媽話唔多好睇,話咩個個愛麗絲有冇可能殺個龍呀......戲入面都好好睇,角色方面我覺得尊尼特普演得好好,我好like佢演嘅角色,一句講哂:好好睇呀(好想睇多次)尊尼特普好型呀~ byebye~