2008 年 5 月 10 日  星期六   晴天


2008-05-10 疲倦 分類: 未分類

 

好想係LEE一個冇人睇架地方發洩下 ..

 

 

 

 

俾兩邊拉住 ..    我好快就會四分五裂 !!

日日D時間都唔夠用 .. 

返學..溫習 ..又要返英文

我死LA!!  ><

 






訪客留言 (返回 vanisa0703 的日誌)


Edith_Lee 於 2008-05-10 07:33 PM 發表:
CMCM...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]