| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2007 年 10 月 5 日 星期五 |
 | |
|
生化危機 

|
唉...今日又要一早起身返學啦~~仲要等極都冇車
返到學校都遲左少少呀...返2個鐘就放學lu
之後就傾law份presentation~~yeah好快就搞掂啦
可以出去cwb睇生化危機呀~~之後就出左cwb食lunch
去左越棧食~~好食呀...then就好快去JP買飛睇戲
麻麻地姐~~嚇人多過麥~~打鬥場面就勁少
搞到我差唔多全場攬住alvin
睇完之後就行下街街~~打下機~~仲去左買好貴既八爪魚丸食呀
貴真係好食d嫁~~then alvin就陪我返東華補習
陪佢借書睇之後就入去補習囉~~2個鐘之後就補完囉
then就帶左佢返屋企換袋同俾細過d相佢睇
哈哈...佢有話我可愛呀...但係踩既仲多囉
之後就撘車出旺角~~有人請食飯
因為之前幫佢個fd買左哈囉喂d飛呀~~去左魚米家食呀...yummy
之後就係朗豪坊行街街~~仲買左件衫添呀
但係仲未有得拎呀~~then就返屋企囉
|
|
打diary時間︰2007-10-09 06:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|