OH∼
對唔住各位支持者
我太耐冇打了
因為我電腦壞左=_=
e個都係在朋友家中打既
唔知呀
各位
係陳記畢業既同學們
不如星期日
約埋出來
食餐飯
好呀呢
想去請留言
唉
我仲係好掛住呀暉
希望佢間中學唔好比人恰啦
上天記得記得保佑佢
多謝∼"~