各位..
我想問大家一個問題
我係咪真係咁乞人憎...
乞人憎到成班fd去游水
3個係後面講我...(唔知係咪,但有e個feel)
得一個
係得一個
肯同我係前面一齊食野
點解...
我係咪真係好口臭
好on尻...
低能
....係咪..
你地話我聽
我係咪真係乞人憎到死左都冇理
冇得改變嗎?
點解d好朋友要咁對我
我真係唔明...
你地答我...
我e加好想哭囉...
去到藍球場
人地個個都好似當我細路仔咁
連鬥波都要搵個細路唔搵我
話我廢...
仲話我係溝唔到女
溝親都係豬西...
就算溝到靚女都話我比錢請返泥扮野
我真係咁失敗?
|