有一件事(認真.) 我好想分享 係小學 我絕對係一個 超級到非常之極既 軟飯王 我可以cheap到 跟[女仔]去m記 仲食佢地食剩既野 唉.. 諗起都覺樣衰... 其實點解我會咁? 因為人地話ed叫間接接吻? 傻啦 唔好話你低能 白痴 on居? 唉 我e加先識諗 唔好話口水... 我連掂下都好似好驚 ed叫轉變? 哈哈 係就好... 我e加可以話係轉變左 最少e加借錢都會問男仔... 希望你地唔會再當我係 軟飯王