唉
全個星期冇同我d中學同學傾計了
但係我都唔係幾想咁樣
我只係想同我個好朋友玩炸
不過我覺得我好似應該要改
因為我好似成日恰佢 ==.....
我要多d答應佢既要求
唔好成日要佢做e樣果樣
又或者陪佢多d落街玩
咁先至得嫁麻^^
不過我都勁耐冇打
希望各位大大
最後祝各位朋友同學
英文我就唔識串啦
希望你地原諒^^