我就來痴線了
部電腦真係壞嫁
整完又壞
壞完又整
kai嫁?
死電腦
你知唔知你條友哂左我幾多錢丫
死仆街
我已經玩小左n多
你再唔好好比我睇
我唔銀要你
有冇人有唔要既電腦又用得嫁
比我啦
><唔該
唔洗電腦嫁其實
底版就得
多謝大家