最近
我...愛上了一首歌
叫做 演唱會
唔錯嫁
得閒去聽下!
********分隔線********
今日
學校水運會
12點半放
我答應左丫暉
去接佢放
但係2粒幾鍾唔知點哂好
所以去朋友屋企玩
玩到3:45分就去車站等車
準備去接丫暉放學
點知
冇車
我就坐82號車
去北角啦
去到已經4點半了
我就找個地方打比丫暉
佢話去Mc記
我咪去囉
等左好耐
都未來= =
我就由陳維周對面Mc記找到去圍園
果個Mc記
完來係中間果個
Mc記=________=
行到禾屎屎下
去到
見到丫暉and妝安妮
好開心
又見到丫暉
之後我地陪妝安妮去碼頭度坐船返歸
我地送完
就叫艾嘉去陪禾地
我地去2蚊店等艾嘉
我地行到去
艾嘉已經係果度
我地一齊去陳維周對面既公園
我地玩
我比阿暉咬了一口
咬完之後
我做左d對唔住阿暉既野
....總之我唔應該咁對佢
佢咬得我岩嫁
我真係真係唔應該咁做
阿暉變左
...變得壞左
我都變左
...我覺得自己變左
但係我唔知變左乜
變左變態佬...?
係掛...
我真係好對唔住佢
係e度
想同丫暉
忠心講一聲
-對唔住-
請你原諒我