唉= =....
今日發生左好好好多既事- -.....
講出來
丫暉會非常開心
因為冇人會再煩佢....
今日
我同林永堅(新同學)
約2個女仔去游水
之後
果2個女仔
帶左1個電燈膽去
(我同堅都好多謝佢)
之後玩啦
玩玩下就
記得堅中意其中個女仔吳慧敏
我同另外2個女仔一齊捉住堅同敏
張佢地2個/\/\/\ \ / / \/\/
後來
堅唔份氣
又推我去其中一個女仔李善婷果度
敏同第3個女仔(唔記得咩名)
推李善婷過- -....來
我地就........
玩左大約2.3個鍾
電燈膽就要返去
敏and婷就要陪電燈膽啦
我and堅就跟敏and婷
去小西灣果度eating
eat完就返歸
係電燈膽返炸下=
我地4個未返嫁
我地就係小西灣坐82號返去文理書院既前一個站
(姐係陪婷返屋企換衫)
去到我地只可以係樓下等= =
因為冇理由上佢屋企嫁= =....
之後佢帶埋佢呀哥來
所以我地行去新翠商場度
行左一陣
敏就要返屋企
婷都要
所以我同堅就返屋企
佢地都各自返堅企
大約係 咁= =
唔明-[]-?
總之好開心啦= =....
88~