今日做左一件第一次既事
就係第一次去柴灣游泳池
既[主池]游水
個池好怪嫁
點怪???
首先(a點) 中間(b點) 最後(c點)
1.4米 1.9米 1.4米
幾怪= =..
所以幾似個U字嫁
次次游到中間都好鬼死驚==
點都用力d游返去...
我第一次
由a點游到去c點
之後叫左一個識識地游水既人陪我
佢就有小小怕死= =....
所以佢捉住d浮繩
但係
意外係難免
佢由a點游到佢b點
佢特然唱左好多水
所以佢想由返去b點去邊邊啦
因為有野乎住
可是游游下
佢頂唔順
所以救生員去救佢
之後去登記
希望果個人睇到咪生氣=3=....
唔知佢仲有冇事呢
應該冇= =
只會個胃大左小小姐
呵呵^^...
88