係開始日記之前
我想問
初吻的定義係咩= =?
答我:...
今日
我做左d人生又係第一次既野
易都係對唔住呀婷的事
就係
一腳踏2船
唉
我覺得自己真係好....
你地玩誠實大膽玩到嘴對嘴吻未= =...
我今日就試過了
可能你地會覺得我既初吻唔仲要
仲覺得好怪= =....
好變態
但係
我可以拎左一個女仔既初吻
叫奪先岩= =...
妖
都唔知自己打乜
想知多d加我msn:[email protected]
或者打我電話:28310158
我媽媽叫我訓了
唔講了
扮掰^^