大家好
好耐冇打啦
有冇掛住禾呢
我好悶丫
e排掛住識女仔
對唔住丫
我以後會多d打嫁啦
你地點丫??
生活好唔好丫
我e加好似每一日都唔識做乜好
岩岩睇完阿暉個qz
先知道
完來佢好受歡迎
唱[k]都有咁多人陪
我呢
唉 去網吧都冇人陪
敏敏又唔理我
冇計既
佢發左燒丫麻
要睇住佢既
冇咩理由逼佢嫁麻
所以我只好獨自係屋企打 機
****************
聽歌果陣
聽起d情歌
好感觸
唔知點解
唉 悶到死了
我去行下街
又唔知去邊好
點算丫
有冇人丫
今日係星期日
我諗住去空地
有冇人可以陪下我丫
我就快死了丫
唔通我上左中學就冇朋友???
好掛住阿暉
但係佢以經好忙
廢事煩佢啦
點解在我
冇人陪 好悶 果陣
正係識諗阿暉嫁
我就來死
好想見下丫暉
點算................